Харчування
https://rada.info/upload/users_files/33486459/9ffbb29ccc585eb6baf0bb18539f2398.pdf
https://rada.info/upload/users_files/33486459/3c137648c333bb0b1ac3506624529878.pdf
ЛЕБЕДИНСЬКА МІСЬКА РАДА
ЛЕБЕДИНСЬКА ГІМНАЗІЯ З ПОЧАТКОВОЮ ШКОЛОЮ №4
ЛЕБЕДИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
(ЛЕБЕДИНСЬКА ГІМНАЗІЯ №4)
НАКАЗ
27.01.2025 м. Лебедин № 08-АГЧ
Про організацію харчування
дітей у Лебединській гімназії № 4
у 2024/2025 навчальному році
На виконання Закону України «Про освіту», Закону України «Про повну загальну середню освіту» (зі змінами), «Про охорону дитинства» (зі змінами), «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення», «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям», Постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 №305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 25 вересня 2020 року № 2205 «Про затвердження санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти», наказу Управління освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Лебединської міської ради Сумської області від 27.01.2025 року № 17-ОД «Про організацію харчування дітей у закладах освіти Лебединської міської територіальної громади у 2024-2025 навчальному році», з метою забезпечення належних умов для безпечного, повноцінного раціонального харчування дітей у закладах освіти, запобігання харчових отруєнь та виконання санітарно-гігієнічних правил і норм,
НАКАЗУЮ:
1. Організувати у 2024/2025 н.р. безкоштовне одноразове харчування дітей 1-4 класів та дітей пільгових категорій 5-9 класів на базі шкільної їдальні з 03 лютого 2025 року.
2. Гаряче харчування здійснювати згідно затвердженого розкладу (Додаток 1).
3. Призначити відповідальною за організацію харчування учнів у гімназії, згідно з розподілом функціональних обов’язків, заступника директора з навчально-виховної роботи Голуб Олену Валеріївну.
4. Затвердити склад бракеражної комісії (Додаток 2)
5. Заступнику директора з навчально-виховної роботи Голуб О.В.:
5.1. Тримати на постійному контролі питання прийняття якісних та безпечних продуктів харчування та продовольчої сировини
5.2. Вести документацію по здійсненню контролю за якістю та безпечністю харчування в гімназії.
5.3. В останній робочий день місяця передавати Реєстраційний журнал гарячого харчування та звіт про витрати до Управління освіти, молоді та спорту Лебединської міської ради
6. Медичній сестрі Духно В.В.:
6.1. Суворо контролювати якість продуктів, які поступають у їдальню, і умови їх зберігання.
6.2. Контролювати виконання персоналом їдальні гімназії, обліку продуктів та умови їх зберігання.
6.3. Разом із черговим адміністратором щодоби контролювати закладку продуктів відповідно до норм, якості та виходу відпущених блюд.
6.4. Періодично підводити підрахунок хімічного складу раціону харчування.
6.5. Суворо контролювати й вести підрахунок у відомості накопичування продуктів.
6.6. Систематично вести точний облік харчових продуктів. Проводити бракераж готової продукції й результати фіксувати в спеціальному журналі.
6.7. Виконувати постійний контроль за організацією харчування та якістю їжі.
6.8. Контролювати виконання санітарно-гігієнічних вимог у харчоблоці та в залі їдальні.
6.9. Систематично проводити аналіз стану фізичного розвитку й здоров’я учнів з урахуванням якості отримуваного харчування.
6.10. Проводити санітарно-просвітницьку роботу з працівниками харчоблоку з попередження інфекційних і дерматологічних захворювань.
6.11. Контролювати проходження працівниками харчоблоку медичного огляду (2 рази на рік).
6.12. Вести облік і реалізацію харчових відходів.
7. Відповідальним за бракераж сирої і готової продукції покласти на шкільну медичну сестру Духно В.В.
8. Класним керівникам 1-4 класів та дітей пільгових категорій 5-9 класів провести організаційну роботу щодо організації гарячого харчування.
8.1.Вести чіткий облік дітей, які отримують харчування та в останній робочий день місяця передавати Реєстраційний журнал гарячого харчування заступнику директора з НВР Голуб О.В.
8.2.Інформувати батьків про особливості організації харчування у гімназії в умовах воєнного стану.
8.3. Інформувати здобувачів освіти на початку та періодично протягом навчального року про правила поведінки під час прийому їжі.
8.4. Здійснювати інформаційно-роз'яснювальну роботу з учнями та їх батьками, щодо сучасних підходів до організації харчування, формування культури здорового харчування, упровадження в закладі освіти нових стандартів харчування;
9. Суворо забороняється використання приміщень їдальні та харчоблоку не за призначенням.
10. Розглянути питання організації харчування дітей, в тому числі виконання норм харчування, на нараді при директорові, батьківських зборах.
11. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Директор Олена ДУБОВИК
З наказом ознайомлені:
__________ Олена ГОЛУБ __________ Лідія МИКИТЕНКО
__________ Валентина ДУХНО __________ Ніна МАЧУЛІНА
__________ Інна САВЧУК __________ Юлія КУЛАЄВА
__________ Людмила ПІВОВАРИВА __________ Світлана БАЛЮК
__________ Марина СИНЕЛЬНИК __________ Анна ТЕРНІВСЬКА
__________ Тетяна КВАЧАН
Додаток 1
до наказу по Лебединській
з початковою школою гімназії №4
від 27.01.2025 № 08-АГЧ
Графік харчування учнів
№ з/п |
Клас |
Час |
1. |
1-4 |
1030-1045 |
2. |
5-9 |
1130-1140 |
Додаток 2
до наказу по Лебединській
з початковою школою гімназії №4
від 27.01.2025 № 08-АГЧ
Склад бракеражної комісії
- Духно Валентина Василівна – голова бракеражної комісії, сестра медична гімназії;
- Голуб Олена Валеріївна – член бракеражної комісії, заступник директора закладу з НВР;
- Квачан Тетяна Володимирівна – член бракеражної комісії, кухар