ПЛАН РОБОТИ МЕТОДИЧНОГО ОБ'ЄДНАННЯ асистентів вчителів
Погоджено: Затверджено:
Заступник директора Протокол засідання
з навчально-виховної роботи Методичної ради
_____________ О.ГОЛУБ від « ___» вересня 2024 р.
ПЛАН РОБОТИ МЕТОДИЧНОГО
ОБ'ЄДНАННЯ
асистентів вчителів
Лебединської гімназії
з початковою школою №4
на 2024-2025 навчальний рік
Проблема, над якою працюють члени методичного об'єднання асистентів вчителів:
«Формування і розвиток ключових компетентностей учнів з особливими освітніми потребами».
З метою ефективної роботи асистентів вчителів інклюзивних класів методичне об'єднання ставить перед собою такі головні завдання:
- Організація освітньо-виховного процесу, який би задовольняв освітні потреби учнів з особливими освітніми потребами.
- Сприяння кваліфікаційному, творчому, науковому зростання особистості асистентів педагогів, що працюють з дітьми, які мають особливості у психофізичному розвитку; підвищення їх творчого потенціалу шляхом проведення практичних конференцій, семінарів і тренінгів з метою ефективної та продуктивної діяльності в умовах сьогодення.
- Інтенсивне застосування інноваційних технологій навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами.
- Оновлення власної навчально-методичної та інформаційної бази; - Підготовка та збір матеріалів для проведення самооцінювання членів ШМО в закладі загальної середньої освіти .
- Створення умов для впровадження інклюзивної моделі освіти для дітей з особливими потребами та умов для навчання та розвитку обдарованих дітей з інтелектуальними та творчими здібностями.
- Оновлення шляхів співпраці з батьками, впровадження педагогіки партнерства, інформування батьків про особливості освітнього процесу в умовах інклюзивного навчання.
І засідання (серпень)
№ п/п |
Зміст роботи |
Відповідальний за проведення |
Примітки |
1. |
1. Про підсумки роботи з дітьми з ООП за 2023-2024 навчальний рік і завдання, що стоять перед асистентами вчителів на 2024-2025 навчальний рік. |
Члени МО |
|
2. |
Про вибір голови та секретаря методичного об’єднання та план роботи на 2024-2025 навчальний рік. |
Члени МО |
|
3. |
Про методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу дітей з ООП.
|
Заступник директора з навчально-виховної роботи
Голова МО
|
|
3 |
Про правила розробки індивідуальної програми розвитку учнів інклюзивних класів. (Обговорення ІПР)
|
Голова МО |
|
Завдання членам методичного об'єднання:
- Опрацювати нормативні документи та науково-методичні документи інклюзивної освіти
- Виконання ІПР учнями з ООП.
- Забезпечити умови для адаптації учнів з ООП до шкільного життя.
ІІ засідання (листопад)
№ п/п |
Зміст роботи |
Відповідальний за проведення |
Примітки |
1. |
Про ведення обов'язкової документації асистентом вчителя. |
Голова МО |
|
2. |
Про організаційну роботу з батьками дитини з особливими освітніми потребами. |
Члени МО |
|
3. |
Про методи ефективної співпраці асистента вчителя з педагогами в системі інклюзивної освіти. |
Члени МО |
|
4. |
Різне |
Члени МО |
|
Завдання членам методичного об'єднання:
- Опрацювати методичну літературу щодо принципів і особливостей дистанційного навчання.
- Здійснювати індивідуалізацію та диференціацію навчального процесу, оцінювати розвиток дитини на основі об’єктивних спостережень, тісно співпрацювати з батьками дитини та вчителями предметниками.
- Постійно підвищувати рівень професійної майстерності асистентів вчителів.
ІІІ засідання (січень)
№ п/п |
Зміст роботи |
Відповідальний за проведення |
Примітки |
1. |
Про сучасні педагогічні підходи і методи корекційної роботи та їх роль в умовах інклюзивного навчання. |
Члени МО |
|
2. |
Про ігрові та нестандартні форми роботи роботи з дітьми з ООП. |
Члени МО |
|
3. |
Про застосування арт-терапії з дітьми з особливими освітніми потребами. |
Члени МО |
|
5. |
Різне |
Члени МО |
|
Завдання членам методичного об'єднання:
- Виявити труднощі у реалізації індивідуальної програми розвитку та обговорення рішень щодо їх усунень.
- Виконувати згідно з планом консультування роботу з батьками учнів з особливими освітніми потребами.
ІV засідання (березень)
№ п/п |
Зміст роботи |
Відповідальний за проведення |
Примітки |
1. |
1. Про особливості розвитку психічних процесів та навчання дітей з порушенням інтелекту. |
Члени МО |
|
2. |
Про оцінювання навчальних досягнень учнів з інтелектуальними порушеннями в умовах інклюзивного навчання. |
Члени МО |
|
3. |
Про розвиток дрібної моторики та ігрові методи навчання дітей з ООП. |
Члени МО |
|
5. |
Різне |
Члени МО |
|
Завдання членам методичного об'єднання:
- Використовувати у своїй роботі методи і прийоми інклюзивного навчання для досягнення поставленої мети.
V засідання (червень)
№ п/п |
Зміст роботи |
Відповідальний за проведення |
Примітки |
1. |
1. Про моніторинг навчальних досягнень учнів з ООП за 2024-2025 н.р. |
Члени МО |
|
2. |
Про роботу методоб'єднання протягом навчального року, оцінка його діяльності, досягнень та недоліків та вдосконалення роботи методичного об’єднання на наступний навчальний рік. |
Члени МО |
|
3. |
Про підсумки роботи асистентів вчителів за 2024-2025 н.р. |
Члени МО |
|
4. |
Різне. |
Члени МО |
|
Завдання членам методичного об'єднання:
- Опрацювання нової методичної літератури.