A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Лебединська гімназія
з початковою школою №4
Лебединської міської ради Сумської області

ПЛАН РОБОТИ МЕТОДИЧНОГО ОБ'ЄДНАННЯ асистентів вчителів

Дата: 20.03.2025 15:57
Кількість переглядів: 7

 

Погоджено:                                                                    Затверджено:

Заступник директора                                                   Протокол засідання

з навчально-виховної роботи                                      Методичної ради

_____________ О.ГОЛУБ                                            від « ___» вересня 2024 р.

 

 

 

 

 

ПЛАН РОБОТИ МЕТОДИЧНОГО

ОБ'ЄДНАННЯ  
 асистентів вчителів

Лебединської гімназії

з початковою школою №4
       на 2024-2025 навчальний рік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Проблема, над якою працюють члени методичного об'єднання асистентів вчителів:

 

«Формування і розвиток ключових компетентностей учнів з особливими освітніми потребами».

 

З метою ефективної роботи асистентів вчителів інклюзивних класів методичне об'єднання ставить перед собою такі головні завдання:

- Організація освітньо-виховного процесу, який би задовольняв освітні потреби учнів з особливими освітніми потребами.

- Сприяння кваліфікаційному, творчому, науковому зростання особистості асистентів педагогів, що працюють з дітьми, які мають особливості у психофізичному розвитку; підвищення їх творчого потенціалу шляхом проведення практичних конференцій, семінарів і тренінгів з метою ефективної та продуктивної діяльності в умовах сьогодення.

 - Інтенсивне застосування інноваційних технологій навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами.

- Оновлення власної навчально-методичної та інформаційної бази;                     - Підготовка та збір матеріалів для проведення самооцінювання членів ШМО в закладі загальної середньої освіти .

 - Створення умов для впровадження інклюзивної моделі освіти для дітей з особливими потребами та умов для навчання та розвитку обдарованих дітей з інтелектуальними та творчими здібностями.

- Оновлення шляхів співпраці з батьками, впровадження педагогіки партнерства, інформування батьків про особливості освітнього процесу в умовах інклюзивного навчання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І засідання (серпень)

№ п/п

Зміст роботи

Відповідальний за проведення

Примітки

1.

1. Про підсумки роботи з дітьми з ООП за 2023-2024 навчальний рік і завдання, що стоять перед асистентами вчителів на 2024-2025 навчальний рік.

Члени МО

 

2.

Про вибір голови та секретаря методичного об’єднання та план роботи  на 2024-2025 навчальний рік.

         Члени МО

 

3.

Про методичні рекомендації  щодо організації освітнього процесу дітей з ООП.

  • Розпорядження КМУ від 07 червня 2024 року №527-р «Про схвалення Національної стратегії розвитку інклюзивного навчання на період до 2029 року та затвердження операційного плану заходів з її реалізації на 2024—2026 роки».
  • Рекомендації МОіНУ Нові методичні рекомендації щодо оцінювання учнів з ООП від 05 серпня 2024 року
  • ПОСТАНОВА КМУ від 23 липня 2024 року № 841 «Про початок навчального року під час воєнного стану в Україні».
  • листа МОН від 23.08.2024 № 1/15281-24 Про організацію 2024/2025 навчального року в закладах загальної середньої освіти».
  • Наказ МОНУ від 07.08.2024 року №1112  «Про затвердження Порядку та умов здобуття загальної середньої освіти в комунальних закладах загальної середньої освіти в умовах воєнного стану в Україні».
  • ПОСТАНОВА КМУ від 15 вересня 2021 р. № 957 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти».
  • Щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти у 2022/2023 навчальному році. Лист МОН №1/10258-22 від 06.09.2022 р.
  • Щодо організації інклюзивного навчання на 2024/2025 н.р.у Лебединській гімназії з початковою школою №4.
  • Методичні рекомендації Про організацію освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2023/2024 навчальному році
  • від 31 серпня 2023 року № 1/13094-23

Заступник директора з навчально-виховної роботи 

 

Голова МО

 

 

3

Про правила розробки індивідуальної  програми розвитку учнів інклюзивних  класів. (Обговорення ІПР)

 

Голова МО

 

Завдання членам методичного об'єднання:

  • Опрацювати нормативні документи та науково-методичні документи інклюзивної освіти
  • Виконання ІПР учнями з ООП.
  • Забезпечити умови для адаптації  учнів з ООП до шкільного життя.

 

 

ІІ засідання (листопад)

№ п/п

Зміст роботи

Відповідальний за проведення

Примітки

1.

Про ведення обов'язкової документації асистентом вчителя.

Голова МО

 

 

2.

Про організаційну роботу з батьками дитини з особливими освітніми потребами.

Члени МО

 

3.

Про методи ефективної співпраці асистента вчителя з педагогами в системі інклюзивної освіти.

Члени МО

 

4.

Різне

Члени МО

 

 

 Завдання членам методичного об'єднання:

  • Опрацювати методичну літературу щодо принципів і особливостей дистанційного навчання.
  • Здійснювати індивідуалізацію та диференціацію навчального процесу, оцінювати розвиток дитини на основі об’єктивних спостережень, тісно співпрацювати з батьками дитини та вчителями предметниками.
  • Постійно підвищувати рівень професійної майстерності асистентів вчителів.

 

  ІІІ засідання (січень)

№ п/п

Зміст роботи

Відповідальний за проведення

Примітки

1.

Про сучасні педагогічні підходи  і методи корекційної роботи та їх роль в умовах інклюзивного навчання.

Члени МО

 

2.

Про ігрові та нестандартні форми роботи  роботи з дітьми з ООП.

Члени МО

 

 

3.

Про застосування арт-терапії з дітьми з особливими освітніми потребами.

Члени МО

 

5.

Різне

Члени МО

 

 

 

Завдання членам методичного об'єднання:

  • Виявити труднощі у реалізації індивідуальної програми розвитку та обговорення рішень щодо їх усунень.
  • Виконувати згідно з планом  консультування роботу з батьками учнів з особливими освітніми потребами.

ІV засідання (березень)

№ п/п

Зміст роботи

Відповідальний за проведення

Примітки

   1.

1. Про особливості розвитку психічних процесів та навчання дітей з порушенням інтелекту.

Члени МО

 

2.

Про оцінювання навчальних досягнень учнів з інтелектуальними порушеннями в умовах інклюзивного навчання.

Члени МО

 

 

   3.

Про розвиток дрібної моторики та ігрові методи навчання дітей з ООП.

Члени МО

 

   5.

Різне

        Члени МО

 

Завдання членам методичного об'єднання:

  • Використовувати у своїй роботі методи і прийоми інклюзивного навчання для досягнення поставленої мети.

 

V засідання (червень)

№ п/п

Зміст роботи

Відповідальний за проведення

Примітки

1.

 1. Про моніторинг навчальних досягнень учнів з ООП за 2024-2025 н.р.

Члени МО

 

 

2.

Про роботу методоб'єднання  протягом навчального року, оцінка його діяльності, досягнень та недоліків та вдосконалення роботи методичного об’єднання на наступний навчальний рік.

Члени МО

 

3.

Про підсумки роботи асистентів вчителів за 2024-2025 н.р.

Члени МО

 

4.

Різне.

Члени МО

 

Завдання членам методичного об'єднання:

  • Опрацювання нової методичної літератури.

« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень