A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Лебединська гімназія
з початковою школою №4
Лебединської міської ради Сумської області

Учнівське самоврядування

Фото без опису

 

 

Cтатут учнівського                самоврядування

Лебединської гімназії з початковим навчанням №4

 

Правління учнівського самоврядування, від імені учнів, виражаючи суверенну волю учнів, дбаючи про забезпечення прав і свобод людини – учня та ширших умов її життя піклуючись про зміцнення учнівського самоврядування в школі, прагнучи розвивати і зміцнювати демократію в суспільстві, усвідомлюючи відповідальність перед Богом, власною совістю, попереднім, нинішнім та майбутнім поколінням учнів, приймає цей статут – основний закон учнівського самоврядування.

 

Статут

 

Стаття 1

Учнівське самоврядування – добровільне об’єднання учнів. Мета якого – сформувати в дітей почуття господаря школи, класу, вміння співпрацювати на принципах партнерства, гласності, демократизму.

Стаття 2

Учнівське самоврядування є організацією, що складається з людей, створена людьми і для людей, а учні є людьми!

 

Стаття 3

Державною мовою є українська. Учнівське самоврядування сприятиме вивченню мов міжнародного спілкування (англійська.)

 

Стаття 4

Символами учнівського самоврядування школи повинні бути: Прапор, Герб, Гімн школи.

Стаття 5

Лебединська гімназія з початковою школою №4 є демократичною,

правовою школою.

 

     Стаття 6

Цей статут поширюється на всіх учнів школи, незалежно від    класу, віку, посадового становища.

 

  Стаття 7

Дитина її життя і здоров’я, честь, гідність та недоторканність визнано найвищою цінністю в школі.

Стаття 8

 

Учнівське самоврядування відповідає структурі:

 

Загальні учнівські збори школи

Правління учнівського самоврядування

 

 

ПРЕЗИДЕНТ ШКОЛИ

 

____________________

 

Заступник президента

Радник президента

Секретар

парламента

 

МІНІСТЕРСТВА

 

Науки

Дисципліни і порядку

Інформації

Червоного Хреста

Культури

 

Господарства

Спорту

 

 

Розділ 2

 

Права, свободи, обов’язки

 

Стаття 1

 

    Кожен, хто навчається в школі має право:

 

  • діяти на свій розсуд, вільно висловлювати свою думку, не ображаючи при цьому гідності і свободи інших;
  • подати свою пропозицію, вимогу Президенту школи або Правління учнівського самоврядування – Учнівську раду.
  • висувати кандидатуру, а також самовисуватися і бути обраним в будь-який орган школи;
  • брати участь у будь-яких сферах шкільного життя, ініціювати будь-які форми цього життя (клуби, гуртки і т.д.);
  • ставити питання про перебування в школі  учня школи, якщо той своїм діями порушує закони школи;
  • вибирати профіль навчання, факультативи і додаткові заняття, мистецькі гуртки, студії;
  • не з’явитися на урок тільки за домовленістю з учителем або директором школи;
  • достроково здати програму за навчальний рік і перейти в наступний клас;
  • вимагати, щоб урок закінчувався відразу після дзвінка на перерву.

Стаття 2

 

     Кожен учень зобов’язаний:

 

  • пройти курс навчання в школі;
  • подати документ, що пояснює його відсутність на уроках;
  • виконувати вимоги вчителя по підготовці до уроків;
  • дотримуватись норм статуту та законів школи.

 

Стаття 3

 

Закон «Про захист честі та гідності учня,

 викладача і працівника школи»

 

Особистість кожного, хто працює чи навчається в школі, є недоторканою і ніщо не повинно загрожувати здоров’ю людини, обмежувати її права, ображати честь і гідність.

    Образою честі і гідності людини є:

  • нанесення побоїв, побиття;
  • загроза, залякування і шантаж;
  • вживання образливих слів, кличок;
  • дискримінація за національними і соціальними ознаками;
  • глузування з фізичних недоліків;
  • поява в стані сп’яніння;
  • добровільне прийняття на себе функції раба ("шістки”);
  • здирство, вимагання;
  • крадіжка;
  • псування особистих речей інших людей;
  • брудні наклепи, плітки;
  • будь-які дії чи слова, що ображають честь, гідність інших людей.

 

Стаття 4

Повноваження президента

    планує і веде збори правління; підписує її протоколи;

  • розподіляє завдання між членами Правління;
  • співпряцює з адміністрацією школи, прем’єр-міністром та віце премєр-міністром Правління Самоврядування;
  • виконує функцію зв’язку між учнями і адміністрацією школи, учителями;
  • відповідає за підготовку майбутніх керівників самоврядування в школі; Є лідером!
  • слідкує за виконанням статуту школи;
  • координує роботу депутатів парлементу.

 

 

Стаття 5

Повноваження премєр-міністра

  • є правою рукою президета;
  • за відсутності президента виконує його обов’язки;
  • відповідає за реалізацію усіх затверджених сесією програм та проектів за своєчасне виконання плану роботи органу самоврядування;
  • разом з віце прем’єр-міністром  організовує навчання активу;
  • проводить засідання організаційного комітету;
  • відповідає за систематичне висвітлення життя і діяльності колективу у внутрішньому і зовнішньому середовищі.

 

Стаття 6

Повноваження віце премєр-міністра

 

  • формує команду-колектив комітету;
  • знайомить усіх членів комітету з обсягом роботи, правами та обовязками;
  • сприяє створенню теплого, доброзичливого клімату в колективі;
  • організовує планування роботи та розподіляє доручення між членами колективу;
  • разом з командою розробляє та подає на розгляд парламентської комісії нові проекти та програми;
  • надає необхідну допомогу у вирішенні запланованих справ;
  • слідкує, щоб всі справи комісії були висвітлені в засобах масової інформації різних рівнів.

 

Стаття 7

Повноваження секретаря

  • перед зборами збирає усі пропозиції, які має розглянути Правління;
  • разом з Президентом опрацьовує порядок зборів  Самоврядування;
  • протоколює збори, розсилає протоколи зацікавленим особам;
  • веде листування;
  • збирає письмові пропозиції учнів,що надходять до Самоврядування.

 

 

Розділ 3

 

Спеціальні міністерства

 

Стаття 1

 

Міністерство науки

 

  • організовує допомогу в разі потреби учням, які мають незадовільні оцінки;
  • залучає учнів в гуртки, виступає з ініціативою про створення нових гуртків за інтересами;
  • надає допомогу вчителям в організації тематичних вечорів, створенні лекторських груп тощо;
  • бере участь в обладнанні навчальних кабінетів, організації виготовлення навчальних посібників, дидактичного і роздаткового матеріалу, облік і збереження обладнання, ремонт і виготовлення нових дидактичних матеріалів в шкільних умовах;
  • Проводить заходи, направлені на підвищення якості знань учнів  ( предметні олімпіади, вечори, стінгазети, конкурси, огляди підручників);
  • Члени міністерства беруть участь в підготовці і прорведенні бесід в класах (про режим дня, виконання домашніх завдань, користь читання).

 

Стаття 2

 

Міністерство дисципліни і порядку

 

  • надає допомогу педагогічному колективу школи у вихованні свідомої дисципліни;
  • організовує випуск листків “ Блискавка”, “ Тривожний сигнал” тощо. Використовує заходи виховного впливу до порушників дисципліни;
  • організовує чергування класів по школі, на вечорах, призначає та інструктує відповідальних чергових, оцінює якість виконання цієї роботи;
  • контролює зовнішній вигляд школярів;
  • проводить роботи з формуванням навичок здорового способу життя.

 

 

Стаття 3

 

Міністерство інформації

 

  • організовує та здійснює художнє  оформлення шкільного інтер’єру, готує і проводить інформації з різних питань;
  • випускає стіннівки, газети, рекламні оголошення;
  • організовує виставки дитячих малюнків;
  • працює над створенням банку інформації;

 

Стаття 4

 

Міністерство Червоного Хреста

 

  • Піклується про молодших школярів;
  • Організовує та проводить доброчинні заходи;
  • Допомагає одиноким літнім людям, ветеранам, інвалідам;
  • Приймає участь в організації місячника «Милосердя»;
  • Організовує благодійні акції.

 

Стаття 5

 

Міністерство культури

 

  • організовує дозвілля на перервах та в позаурочний час;
  • бере участь в підготовці й проведенні вечорів відпочинку;
  • організовує оформлення школи та класних кімнат;
  • організовує загально шкільні заходи;
  • організовує екскурсії, вечори, спортивні змагання;
  • вивчає побажання учнів щодо організації і роботи гуртків, організовує огляд художньої самодіяльності.

 

                                     Стаття 6

 

Міністерство господарства

 

  • здійснює контроль за збереженням шкільного майна та підручників;
  • виховує в учнів бережливе ставлення до збереження шкільного майна;
  • займається благоустроєм території;
  • створює бригади учнів для ремонту меблів та шкільного інвентарю.

 

 

Стаття 7

 

Міністерство спорту

 

 

Робота цього міністерства полягає в проведенні різних спортивних акцій, турнірів, туристичних змагань і походів. Голова міністерства повинен мати організаційні здібності, хорошу фізичну форму і бути прикладом для інших учнів. Члени міністерства повинні проявляти активність у різних спортивно-туристичних акціях, здійснювати нагляд за фізичною формою учнів та станом здоров’я. Пропагувати здоровий спосіб життя.

 

 

 

 

 

Двадцять « золотих» правил управлінської культури членів Учнівської Ради

 

1. Сміливіше внось свої пропозиції для ухвалення колективного рішення.

 

2. Не бійся, що вносиш ідеї прості, з банку ідей відберемо золоті.

 

3. Думку викладай чітко, якщо потрібно – повтори.

 

4. Часу не марнуй, пропозиції внось стисло і чітко.

 

5. Добре зрозумієш – краще зробиш.

 

6. Погодився легко – не означає сприйняв глибоко.

 

7. Не соромся помилитися. Соромно не вміти і не бажати виправитись.

 

8. Будь-яку справу вінчає результат.

 

9. Довіру треба розуміти так: усе перевіряється ділом, дружбою й турботою.

 

10. До товаришів стався справедливо, суди про них за роботою, а не за словами або твоїми особистими симпатіями.

 

11. Будь тактовним, увічливим; не поводься зверхньо.

 

12. Зауваження бери до уваги, пропозиції виконуй.

 

13. Твори, фантазуй сміливіше – шукай шляхів виконання рішень.

 

14. Не гарячкуй, коли вирішуєш важливі питання. У такому стані легко припуститися помилки.

 

15. Не вішай носа, коли важко.

 

16. На пам'ять сподівайся, але краще мати записничок.

 

17. Пам’ятай: отримав  завданя - зрозуміло поясни його товаришам.

 

18. Не берися за все сам: один ніколи не зробить того, що може добре організований колектив, але не сиди, склавши руки, коли інші працюють.

 

19. Не відкладай на завтра вирішення такого питання, яке можна вирішити сьогодні.

 

20. Прийняв рішення – виконуй! Доручив іншим – довіряй! Довіряючи перевіряй! Допомагаючи – не підміняй!

 

 

 

Кольористика Парламентської Республіки

 

 

 

  • Президент

 

  • Прем’єр-міністр, Віце прм’єр-міністр, Секретар

 

  •  Міністерство науки

 

  • Міністерство дисципліни і порядку

 

  • Міністерство інформації

 

  • Міністерство Червоного Хреста

 

  • Міністерство культури

 

  • Міністерство господарства

 

  • Міністерство спорту

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  Школа це той сад, де кожен може посадити і виростити цю квітку, і взяти його разом з собою у важкий життєвий шлях.

 

 Білий є синтезом усіх кольорів, тому вважається «ідеальним», «кольором мрії».

Блакитний -  колір мрій, марень, фантазій та безпечності.

Червоний колір-символізує життя і волю, активність і енергію.

Жовтий колір – символ сонця, свободи, свята, веселості і толерантності.

Синій колір – символ неба, миру, мудрості, чистоти, щирості і тактовності.

Помаранчевий -  характеризує невичерпну енергію, силу, волелюбність, творчий потенціал.

Рожевий - об’єднує пристрасть і чистоту. Цей колір асоціюється з романтикою, свіжістю, витонченістю і ніжністю.

Фіолетовий – колір емоцій,асоціюється з лояльністю, довірою, таємничістю.

Сірий – колір дипломатії, гармонійної рівноваги, спокою, повноти буття. Він несе в собі задоволення, здійсненні бажання.

 

 

1

Де б не їздили ми,

Де б наш

шлях не проліг,

Не забудемо місце єдине.

Там навчаємось ми,

Там луна дзвінкий сміх

Й пролітають там дні, мов хвилини.

 

Приспів:

Чи першокласник ти,

Чи випускник – єдино.

Ми тут навчаємось,

Ми всі одна родина.

Вкладаєм в школу нашу

Ми любов і труд,

Тож не забудь її ніколи,не забудь.

 

2

Школа наша сім`я

Тут зросли ти і я ,

Ми вчимося тут мріяти й жити.

Хай проходять роки,

Не забудемо ми

Ті хвилини найкращі у світі.

 

Приспів

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень